poniedziałek, 19 stycznia 2015

Zakupy na Cocolita.pl

Na samym początku chciałabym bardzo , ale to bardzo polecić tą drogerię internetową. Ceny mają takie jak w każdej drogerii internetowej , więc tu nie ma co wychwalać. Ale bardzo dużym plusem jest szybkość realizacji zamówienia. Zacznę od tego, że zanim zrobiłam zamówienie to poszukałam opinii na temat tej strony , ponieważ nigdy przedtem się z nią nie zetknęłam ( zupełnie przez przypadek ją znalazłam ) . Jedna opinia jaką znalazłam brzmiała mniej więcej tak : bardzo szybka wysyłka , po 30 min od złożenia namówienia dostałam wiadomość o tym że przesyłka została wysłana. Nie spodziewałam się, że i w moim przypadku tak będzie ,ponieważ zamówienie robiłam w piątek przed 16. Dlatego byłam wielce zaskoczona gdy dostałam maila po ok 30 min, że moje zmówienie zostało wysłane. Ale jeszcze większym zaskoczeniem było gdy dziś rano ( w poniedziałek ) o 10 zadzwonił do domu kurier. Tak więc mega wielki plus za czas realizacji zamówienia. 

A co do zakupów, to wyglądały one tak:



Podkład bourjous healthy mix , odcień oczywiście najjaśniejszy - 51 :




 Róż do policzków sleek odcień rose gold :





 tusz do rzęs Loreal volume milion lashes so couture :



 Róż i tusz już miałam okazje wypróbować , i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że to REWELACJA, zwłaszcza jeśli chodzi o tusz. Ale recenzję jeszcze dodam ;)

A Wy miałyście okazje wypróbować któryś kosmetyk ?? ;)

Pozdrawiam, buziaki :*

1 komentarz: